Wysyłka i zwroty

Wysyłka 

Zamówienia złożone na stronie www.nopony.pl są dostarczane przez firmę kurierską InPost. Staramy się nadać przesyłkę w ciągu 72 od potwierdzenia dostępności towaru, jednakże w przypadku dużej liczby zamówień, termin wysyłki może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostanie poinformowany w wiadomości e-mail lub sms. Po nadaniu przesyłki Kupujący otrzyma kolejną wiadomość z numerem przesyłki i linkiem do jej śledzenia. Standardowy czas dostawy w Unii Europejskiej to 3-7 dni roboczych. Standardowy czas dostawy do krajów poza UE wynosi 7-14 dni roboczych.

Zwroty

Towar zakupiony na w sklepie internetowym No Pony można zwrócić w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Towar musi być nowy, bez śladów użytkowania, bez śladów prania. Meteki muszę być oryginalnie założone. Środki za towar zostaną zwrócone na konto wskazane w formularzu zwrotu, z potrąceniem kosztów wysyłki.

Zwroty należy wysyłać na adres:

No Pony Sp. z o. o.

Ul. Certowicza 14

07-410 Ostrołęka

Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Podatki i opłaty celne nie podlegają zwrotowi.

Wymiana towaru może mieć miejsce wyłącznie w przypadku stwierdzenia wad leżących po stronie producenta. Towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być zwrócony z kompletem metek. Wymiany towaru można dokonać wyłącznie na towar w tej samej cenie.

Kupujący ponosi koszty przesyłki wymienionego towaru.

W przypadku zamówień produktów  personalizowanych, projektowanych na zlecenie Zamawiającego oraz produktów modyfikowanych pod wytyczne Zamawiającego, zwrotów nie przyjmujemy.